fredag 2. januar 2009

GODT NYTT ÅR!

Ønsker alle som er innom siden min ett godt nytt år!






Har avsluttet det gamle og startet det nye året med å brodere. For en god del år siden kjøpte jeg denne duken som svigermor skulle brodere til oss. Hun hadde hatt slag, så det var kun den høyre hånden hun kunne bruke. Da hun døde for snart 6 år siden ble duken liggende uferdig. Har nå bestemt meg for at jeg som har to friske hender må klare å få brodert duken ferdig! Etter å ha brodert på denne i en ukes tid skjønner jeg at svigermor hadde bra med tålmodighet,for dette tar sin tid. Har snart klart å brodere ferdig den ene halvdelen.




1 kommentar:

Timotei sa...

Hei Bitte!
Så koselig å høre fra deg igjen. Håper du har hatt en koselig jul. Det er litt av en duk du holder på med her! Så fin! Mye arbeid, men det er nok verdt det når resultatet blir så bra.
Godt nytt år til deg også!