søndag 25. januar 2009

SUPPEPOSER

Starten på et nytt år gir nye muligheter for å sette seg nye mål. Ett av mine er å få ryddet litt i kjøkkenskuffene. Som den gode "Torovennen" jeg er, blir det gjerne samlet litt saus og suppeposer i kjøkkenskuffene. Etter at jeg fikk mønster av mitt søskenbarn på disse "tøyposene", var det bare å sette i gang med opprydningsprosjektet!
Jeg sydde tre stykker når jeg først var igang. En stor og to litt mindre. Slik ble de nye "posene" . De var lette og raske å sy.

Så ryddig og oversiktig ble det i suppeposene og sausposene mine, etter at jeg tok de nysydde "posene" i bruk :-)



2 kommentarer:

Anonym sa...

Så smart, har selv sydd liknende, men ikke tenkt på at de kan brukes til dette, kan hende blir det litt opprydding i mine skaper også.
-Anneli-

Timotei sa...

Kjempelur ide! Dekorativt og nyttig!