søndag 15. juni 2008

TOALETTVESKER DENNE GANGEN...




Syklet en tur til Heimdal forrige lørdag. Skulle innom "Syskrinet"for å kjøpe meg Quiltemagasinet. Der hadde de tilbud på stoffer, ... så det endte med at jeg kjøpte noen nye.

(Har vel egentlig bestemt meg for at jeg skal prøve å få brukt opp noen av alle de stoffene jeg allerede har, FØR jeg skal kjøpe noen flere nye stoffer... ,

men man kan jo ikke la slike tilbud gå fra en .


Det endte opp med at jeg sydde to toalettvesker, og fikk brukt noen av de gamle stoffene jeg hadde på lager, og noen av de nye.

* * * * * * * * *




Dette ble en toalettveske til ei jente.Her brukte jeg trekantene som ble til overs da jeg sydde "eskene" til mine to døtre.(Se bilde litt lenger ned på siden).

Det er første gang jeg prøver meg på "flyvende gjess",og synes egentlig det gikk ganske greitt.Litt småskeivt ble det jo, men det skal jo kunne sees at det er håndlaget og ikke maskinsydd...

4 kommentarer:

LAPPEQURI sa...

Flotte gaver du har laget:-)
Ha ei fin og kreativ uke:-))

Karilla sin hobbyblogg sa...

Du lager mye fint!
Veskene lenger nede på siden din var veldig smarte som kan snues å brukes på begge sider.
Ha en fin helg!

Timotei sa...

Hei Bitte!
Sånn er jeg også. Finner jeg stoffer på salg, må jeg bare kjøpe noen, uansett hvor mye jeg har fra før...
Toalettveskene dine ble kjempefine!

Gita sa...

Hej Bitte! Nu har jag surfat in på din blogg och tittat på allt fint du gör. Kommer absolut att titta in igen.