lørdag 7. juni 2008

Flere vesker... :-)


Har ikke gått lei av å sy vesker enda.
Var innom Syskrinet på Heimdal for ei liten stund siden sammen med mor mi (som også liker å sy).
Vi fant noen fine veskemønster fra Melly & me,som vi bare måtte ha. Stoffer ble handlet og nye vesker ble påbegynnt.Fargene på bildet blir ikke helt riktige i forhold til orginalen, men de gir et inntrykk.

Har begynnt å sy veska som heter "Black Forest".
Er ikke ferdig enda,for i mellomtiden har jeg startet på noen nye prosjekt...
(Skal sette inn bilde av den ferdige veska når den er klar).


Disse morsomme"eskene" fant jeg mønster til hos Liv-Toril.
Har sydd de til mine to døtre slik at de kan samle hårstrikker oppi,
og sette hårspenner rundt kanten.
(Har laget flere, fint å ha som en liten oppmerksomhet til noen som snart har bursdag...
Det har vi mange av nå fremover.)




To løpere har jeg også har sydd. Mulig de havner som bursdagsgave hos noen i nærmeste fremtid, de også ;-) ...



På Bohus fant jeg en fin spisebrikke i lin.Jeg spratt opp sømmene og brukte den til mellomstyke i denne løperen. (På dette bildet ble fargene mest likt orginalen).Rosestoffene har jeg handlet hos Quiltegården.Inspirasjon fikk jeg i Trine Bakkes`bok "LAPPESAKER".

1 kommentar:

Timotei sa...

Hei Bitte!
Du har jo sydd så mye! Løperen med hjertene på er kjempefin. Jeg har også den boken av Trine Bakke. Synes den er så fin. Posene til Liv- Toril har jeg også sydd noen av. Søte stoffer du har brukt i dine! Gleder meg til å se hvordan veskene blir også.