onsdag 22. juli 2009

VESKER OG PUNG.



Fant mønster til denne veska hos
"Stoff & Stil". Når jeg bare skjønte
hvilke deler som skulle sys sammen i starten av mønsteret, gikk det veldig greitt å sy den.

Synes veska var så artig å sy så det ble en til. Denne er ikke helt ferdig enda , for jeg har igjen å sy skulderstroppen.
Det får bli i morgen...
Denne skal bli bursdagspresang.

Denne pungen har jeg lenge hatt lyst til å sy, men jeg syntes den så litt vanskelig ut. Mønstret har jeg fra boka "Hånd i hanke", av Anne-Pia Godske Rasmussen. Pungen var slett ikke vanskelig å få til!
Alt er jo så godt forklart trinn for trinn i boka, både med tekst og bilder. Tror nok jeg kommer til å lage flere slike. :-)







6 kommentarer:

LeKaQuilt sa...

Veskene er flotte!

Marianne sa...

Javist er veskene flotte. Guro ble sååå glad for bursdagspresangen. Den er gjort klar for SFO i morgen. Den er virkelig "forseg gjort" med flotte detaljer. Tusen takk! Klem Marianne

Karilla sin hobbyblogg sa...

De veskene var stilige.

Elins systue sa...

Rå stilige vesker

Timotei sa...

Takk for sist! Det var så koselig, men tida gikk alt for fort ja. vi må prøve å treffes i Trondheim en gang så kan vi snakke mer! Jeg må jo snart komme meg en tur til Stoff og Stil for å kjøpe inn litt flere glidelås...Har nettopp fått de nye Stoff og Stil-katalogene. Det er jo sååå mye fint!

Veskene dine er stilige!

Living next to me sa...

nå har jeg vært her så mange ganger at jeg får legge igjen noen ord. Mye lekkert , men for en sy annalfabet, hva betyr at ting er stirtchri eller hvordan det staves , ser de selger dette i hobbyklubben osv...men for meg ser det ut som vanlig brodering.Men veskene var lekre både disse og de håndarbeid veskene var ting en gjerne skulle eid.