torsdag 19. mars 2009

Dette "Coffee" -bildet fikk jeg av min mor for ei god stund tilbake. Det var ikke ferdig montert,
for det skulle jeg gjøre selv.
Bildet ble liggende leeeenge....

Nå har jeg endelig fått gjort noe med det.
Er ikke helt fornøyd med quiltinga ,
så det tror jeg at jeg skal ta opp og gjøre på nytt.


Fant et mønster jeg har plukket ut av et ukeblad for noen år tilbake. Jeg har lenge hatt lyst til å prøve å strikke disse tøflene. Greit å ha noe man kan sitte med forran tv. Fikk samtidig brukt opp noe restegarn som gjerne blir liggende. Disse var lette og raske å strikke, rillestrikk frem og tilbake på pinne nr 6. Deretter var det bare å hive de i maskina på 40 grader for å tove dem.


2 kommentarer:

Sissel sa...

dette var kjempefine tøffler, og det er jo så moro å strikke og tove. ha en fin dag :-)

Mona sa...

Flott blogg du har. Duken du sydde på kurset med tulipaner var nydelig. Trodde våren skulle komme snart, men her snør det tett i dag. Det har nok kommer ca 15 cm til nå og ifølge yr,no skal det komme mer. Nå vil jeg ha vår.....