søndag 17. september 2017

SYSØNDAG    :-)



I dag har det vært gråvær ute, 
så jeg har sittet inne på syrommet og kost meg.
Jeg har sydd meg ny lommebok.
Ytterstoffet er fra Quiltegården, 
mens forstoffet er en rest fra Stoff & Stil.




Mønsteret er fra boka "Hånd i hanke"  
av Anne Pia Godske Rasmussen.  
Mønsteret er veldig greitt å følge.
Det er godt forklart både med tekst og illustrasjoner, 
hvordan du går frem for å sy denne lommeboka.
O



Inne i lommeboka er det lommer 
både til sedler, mynter og kort.




Tidligere i uka har jeg også sydd ei toalettmappe og en liten sminkepung.
Disse skal gies bort til ei som snart har bursdag 😊
Håper hun blir fornøyd...


Ytterstoffet her er fra Stoff & Stil,
mens forstoffet er fra Tilda.


Jeg har pyntet glidelåsen litt med ei lærsnor,
 og i siden har jeg sydd inn et bånd med teksten
"Made with care".

Duken som ligger på bordet har jeg sydd i dag.
Det er også stoff fra Stoff& Stil.
Der brukte jeg gratismønster fra Stoff & Stil for å lage fine hjørner. 

Ønsker alle ei riktig fin uke!
:-)















1 kommentar:

Bodil sa...

Fann nettopp bloggen din, og ser på alt det flotte du syr :) Nydeleg stoff på toalettveska som du skal gje i gåve. Har lagt deg til i bloggen min. God helg.