søndag 4. september 2011

MOBILlomme

Har sydd ny mobillomme.
Har brukt mønster fra Stoff & stil.
Etter en ide fra den nye katalogen, ble det til ei ugle... 


Har også prøvd meg på netthandel.
Var inne på Ebay og fant noen småting som kunne være kjekt å ha...
Gikk ei uke, og så kom det pakke i posten.
Fra Thailand.
Bestilte meg bla klemmepunglåser.
Så nå skal jeg teste ut et mønster jeg har funnet på en blogg :-)

Har ikke helt klart å venne meg på å drikke kaffe enda,
men har funnet ut at det går greitt med "Cafe au chocolat".
Har laget meg en liten snørepung som jeg kan ha de små posene i.
Slik at jeg kan ha de med meg i hånndveska.

ØNSKER ALLE BESØKENDE
EI GOD UKE!

2 kommentarer:

Timotei sa...

Hei!
Koselig å prate med deg i dag :-)
Så fin pose du har sydd og mye fint du har kjøpt deg!

Hvis du vil ha bloggroll kan du prøve dette:
Gå inn på Utforming.
Trykk på "Legg til gadget".
Velg den det står "Bloggliste" på. Her må du hake av for Ikon slik at du får bild med på listen.
Så kan du begynne å legge til blogger nederst i rammen.

Timotei sa...

Hei igjen!
Ja, se der var det kommet på plass bloggroll :-)

Oppdaget at det ikke går an å komme til bloggen din ved å trykke direkte fra den kommentaren du la igjen hos meg. Da kom jeg til din profil som bare hadde link til Bitte butikk. Heldigvis har jeg blogggen din i min bloggliste, så jeg finner deg jo, men hvis du legger igjen en kommentar til en ny blogger så vil ikke hun kunne finne tilbake til deg. Eller er det bare hos meg det blir sånn mon tro?

Har forresten gjort min første bestilling på etzy, så nå venter jeg på stoffpakke fra Kina :-)