torsdag 25. mars 2010


SNART PÅSKE!!!

Ja, nå er dagene lengre og lysere og snøen smelter unna.
Se hva jeg fant da jeg hadde fulgt dattera på skolen i dag,
får skikkelig vårfølelse når man finner
årets første hestehov....

Har fått gjort ferdig Annaka løperen jeg viste frem sist.










Slik ble det ferdige resultatet :-)




Har vært å handlet på Europris og handlet, og der får man jo alltid litt mer til overs(som de sier i reklamen)...

Det ble en løper.

Den brukte jeg til forstykke på denne påskeduken jeg har sydd meg.Har brukt "Byhanene" til Annaka som pynt.



3 kommentarer:

Rita sa...

2 kjempefine løpere, den øverste var jo bare så deilig i fargene.

Timotei sa...

Flotte løpere! Ønsker deg en riktig god påske!

Sissel sa...

Så fine løpere :-) gleder meg til å komme igang med "Lappeløperen" etter påske. Lyse fine farger du har brukt.
Ha ei fin avslutning på påska.

Klem Sissel